כבר הבנתם שאתם צריכים מעצבת פנים,

כבר הפנמתם שאתם רוצים אחת כזו שתענה לכם על כל הדרישות, שתפתור לכם את רוב הבעיות,  להרויח מכל הכיוונים.

אבל איך בוחרים?

 

דבר ראשון– דברו עם חברים, קבלו המלצות, אל תתביישו לחקור על שרות, על זמינות, על  סבלנות,

על  אפשרויות מענה בשעות שאינן רשומות בחוזה העבודה

על מקצועיות, יצירתיות.חשיבה מחוץ לקופסא.

על התמודדות מול שינויים פתאומיים בתהליך הבנייה,

עמידה בזמנים

ואפילו שפת דיבור,ידע בשפות (לפעמים זה מאוד חשוב.)

לא מתחברים להמלצות? תמשיכו לחפש.. בסוף בטוח תמצאו.  לא להתייאש!

מתאים לכם? קדימה , צרו קשר, פנו אל המעצבת , הציגו את עצמכם ,ואולי גם תספרו מי הפנה אתכם, זה יעזור לכם.. מנסיון…

ספרו לה מה הביא אתכם דוקא אליה ,שדרו אמפטייה  בשיחה.היו פתוחים להכיל ראש אחר משלכם,

מותר לכם לבקש המלצות, אל תתביישו לשאול שאלות

אולי יש  גישה לחומרים שלה, אולי בלוג, או אתר, בקשו מספרי טלפון של לקוחות ממליצים,(אם נשאר לכם כוח "לחפור" לאנשים..)

נסו לגלות בשיחה אם אתם מתחברים ,מאוד חשוב לבדוק ולראות אם יש חיבור נעים, זורם, לא מלחיץ, תבדקו עם עצמכם אם טוב לכם להיות בקשר של כמה חודשים מול המעצבת , ,אם יש אמפטייה בשיחה, אם ישנה הבנה לדרישות,, כל זה תוכלו לראות גם בפגישת  התרשמות,

יש מעצבות שמציעות מעצמן פגישה כזו  ואף מתמחרות אותה בסכום שמתקזז בסגירת העיסקה

יש מעצבות שלא סוגרות עיסקה בשיחה טלפונית רק לאחר פגישה, היו גמישים גם לכך,

טיפ קטן ממני- הגיעו לשיחה או לפגישה עם דף שעליו רשומים הצפיות, החלומות, הנתונים שקיימים או שלא,  הבעיות שעלולות לצוץ מנתוני שטח בעייתיים, בואו מוכנים עם מידע רב ככל היותר כך תוכלו להיות ממוקדים בשאלות ולקבל תשובות ממוקדות.

התרשמתם לטובה? הרגשתם נוח ונעים בפגישה או בשיחה?

סגרתם עיסקה? לחיים!

צאו לדרך, השתדלו להיות נחמדים, מתחשבים לקוחות שהמעצבת תזכור אתכם לטובה, זכרו כי לכל עסקה יש 2 צדדים גם אתם במבחן בעסק הזה לא רק המעצבת, אתם אמנם המשלמים אבל גם הלקוחות, היו לקוחות משתלמים. שישאר מכם טעם טוב!

סיימנו?  תתחילו להרוויח!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

תגובה אחת
  1. שמעון הגב

    התפעלתי מאוד מהמיומנות ומאופי הגישה לפרויקט
    בהצלחה ולהתראות בפינת הישיבה המנוצלת

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד